מיתוג מבוסס קונספט

קונספט וחווית משתמש כבסיס איתן בבניית מותג

מיתוג מבוסס קונספט הוא עוצמתי ביותר :
הקונספט מתבטא בוויזאליות המיתוגית,
בחוויית המשתמש והאווירה שמספק העסק ללקוחותיו,
בשפה העיצובית
ובנוכחות הדיגיטלית של המותג 

שלבי העבודה בפועל

מטרתנו לבנות זהות מותג חזקה וייחודית באמצעות גישה אסטרטגית ומודעת.
התהליך כולל הבנת הערכים המרכזיים והחזון של העסק, והמרתם לקונספט מותג קוהרנטי ומשפיע.
השירותים כוללים אלמנטים שונים של מיתוג, כולל זהות חזותית, מסרי מותג ואסטרטגיית שיווק כוללת

תהליך מיתוג ובכלל אסטרטגיית שיווק מתחיל בזיקוק ההגדרה של המוצר.

נבהיר לעצמנו מהן התועלות, מה הערך המוסף, מה היתרון או הייחוד שלנו בשוק. 

נזקק את ההגדרה עד שנרגיש בה בנוח !

ואף מלאי גאווה וביטחון. 

כשמשהו "לא יושב" לנו נכון אנחנו מתכווצים. האלגוריתם (של מטא ושל היקום) מזהה את הכיווץ הזה מקילומטר ושם השיווק נתקע!! 

נפרק את המוצר או השירות לגורמים. לא מנסים לנסח באופן שיווקי מהו המוצר או השירות, אלא מפרקים לגורמים ותועלות פשוטות.

מי אנחנו או מהו המוצר?
מהם המאפיינים שלו?
מה הוביל אותנו, מה מוביל אותנו היום?
מה הערך שלנו במוצר או בשירות ?
מהן ההשראות שלנו ? ועולמות התוכן ?

נאפיין את השוק בו אנחנו פועלים ואת הלקוחות אליהם אנו פונים 

למי אנחנו פונים. מי הם הלקוחות הפוטנציאלים שלנו.
מה מאפיין אותם? מה תחומי העניין שלהם

מהו התחום בו אנחנו פועלים. מה מאפיין את הענף?
מי הם המתחרים המרכזים שלנו. מה מבדל אותנו מהם

ננסח את המלל השיווקי שילווה אתכם. את המסרים השיווקים שתהדהו לאורך כל הדרך
נייצר לכם כלים לשימוש בפלטפורמות השונות.
מסרים שיווקים שייצגו אותכם ויציעו את הערך שאתם מציעים לעולם.

את המלל השיווקי נתרגם לשפה גרפית שתלווה את המותג

נייצר אלמנטים ויזואלים שמתארים את המוצר ואת השירות

נביא לידי ביטוי את התהליך בלוגו, ואלמנטים גרפים נוספים

פרויקטים

צילום איה בן עזרי

PEREH HOTEL

רמת הגולן

JAJO VINO

נווה צדק - תל אביב

JAJO BAR

נווה צדק - תל אביב

JAJO

רומנטי קלאסי וחצוף

שבזי נווה צדק תל אביב 2002
פתחתי את ה JAJO בשנת 2002 זה קרה לגמרי במקרה.

פנו אלי יזמים לגבי החנות הזו, הממוקמת באמצע רחוב שבזי. ושאלו מה נכון לעשות בה?
זה לקח רק כמה רגעים עד שראיתי בעיני רוחי בר. הדבר הראשון שעלה לי הוא זוג שיושב על חלון המשקיף לרחוב בבילוי רומנטי, כשברקע מתנגנת אידית פיאפ.
ה JAJO בנווה צדק היה עסק מדהים, רווחי ומדויק.
הקונספט שלו היה מדויק ובו התחלתי לצקת את הזהות הרומנטית של המותג שפעל במשך 15 שנים בתל אביב וחיתן מאות זוגות שהגיעו אליו לדייט ראשון.

JAJO התפתחות המותג

היה לנו העונג לעצב ולקיים תרבות יין ואירוח בתל אביב

ז'אז'ו וינו היה מברי היין הראשונים בעיר ואחד המשמעותיים בהתפתחות ענף היין. בר קטן ושובב שחגג רומנטיקה ויין ופרץ את הדרך למזיגה של יינות איכות בכוסות
ז'אז'ו שרונה היה בר היין הגדול והיפה במזרח התיכון. הבר הוקם במרתף שהיה היקב הטמפלרי בשנת 1892. חלל מדהים לשימור שהגדיר מחדש את החוויה וההוויה של ברי היין בתל אביב
ז'אז'ו בר היה בר מיתולוגי בתל אביב הידוע בכינוי "בר הדייטים". חווית בילוי ואווירה מחשמלת. בר שהיה בר יין עוד לפני שהגדרה זו נולדה.
צילום איה בן עזרי

PEREH HOTEL

רמת הגולן

JAJO VINO

נווה צדק - תל אביב

לקוחות I פרויקטים בתהליך

2021 Ⓒ AllWell