משבר מנוהל הוא הזדמנות לצמיחה ולשינוי.
ניהול משבר הוא עניין של החלטה – אילו החלטות עלינו לקחת ?
מאיפה נשאב את החוסן הנדרש?
מהו מודל פירוק והרכבה מחדש המאפשר לנו ליישם התאמות למציאות ?
אילו פעולות פרקטיות מאוד נוכל לנקוט שישפיעו על יכולת ההתאוששות והצמיחה שלנו מהמשבר.
ב 2017 התמודדתי עם שיאו של משבר עסקי. גיוס מימון מאוד משמעותי, אתגרים בלתי צפויים. משבר וצמיחה מתוכו.
אילו היו שנים מאתגרות מאוד בהן נלחמתי במישור העסקי ושמרתי על התא המשפחתי שלא יסחף למשבר.
הצלחתי למזער נזקים באופן משמעותי, להציל יחסים עסקיים ולנהל את המהלך מתוך שליטה.
לכל ישות או התקשרות עסקית ישנן אדוות שאנו פוגשים הלאה ונמשיך לפגוש הלאה בחיינו. ועל כן עם כל הקושי לא מרפים מהאחיזה גם כשדברים מסתבכים.
משברים הם בלתי נמענים. דרכו של יזם רצופה בהצלחות וגם בכישלונות. הדרך חכמה היא מהולכיה והיא תמיד מובילה לנ.צ בתמונה הרחבה יותר.
גם טעויות הן חלק מהדרך, חלקן בלתי נמנעות. אבל לטעות יש פוטנציאל התלקחות לרצף של טעויות. גם אם כבר מצאנו את עצמנו במקום קשוח נתונה לנו הבחירה כיצד להתנהל. ושם טמונה יכולת ההתאוששות.
יכולת ההתאוששות איננה ביום שאחרי המשבר אלא בדיוק המובן של התפקוד בתוך המשבר.
את הידע והניסיון שצברתי
אני מביאה לדרך שלכם כמכפיל כוח
שימור נכסים עסקים כבסיס לצמיחה והתחדשות !
ההרצאה עוסקת בחשיבות של שימור – של לקוחות, רוח הארגון והעובדים – כמטרה עליונה, במיוחד בתקופות משבר. הוא מדגיש את הקלות היחסית של התגייסות בתחילת משבר לעומת האתגר של שמירה על חוסן לטווח הארוך. המאמר מציע רעיונות מעשיים לשימור עובדים, כולל פיתוח תוכנית עבודה הממוקדת באדם, וקידום תרומתם ושייכותם. לגבי שימור לקוחות, הוא מדגיש את החשיבות של מקצועיות ותכנון מובנה, ואף התאמת מוצרים חדשים למציאות הנוכחית. המסר המרכזי הוא ששימור הוא לא רק אסטרטגיה להישרדות, אלא גם מנוע לצמיחה והתחדשות.
מה גוזל ממך הכי הרבה אנרגיה בהתנהלות העסקית?
פרקטיקת פירוק והרכבה מחדש. ליצירת תוכנית שיווק שתסייע 'להוציא את העצם מהגרון'.כולל טיפים ליישום השיטה באמצעות AI.
ההרצאה דנה בגורמים העיקריים המרוקנים אנרגיה בניהול עסקים.
הדגש הוא בעיקר על שיווק, שנתפס כאתגר משמעותי עבור רבים. בהרצאה אדגים בניית תוכנית שיווקית פשוטה וממוקדת, תוך הדגשת הבנת והגדרת המוצר, זיהוי לקוחות יעד ופיתוח מסרי שיווק אפקטיביים. אני מציעה לפרק את המוצר או השירות למרכיבים כדי להבין אותם טוב יותר ולשווק אותם. נדון גם בשימוש בבינה מלאכותית בתהליך זה, כגון ניתוח נוכחות דיגיטלית ושיפור אסטרטגיות שיווק.
רמת הגולן
תל אביב
נווה צדק - תל אביב
נווה צדק - תל אביב
רמת הגולן
תל אביב
נווה צדק - תל אביב
נווה צדק - תל אביב