פרקטיקת פירוק והרכבה מחדש. ליצירת תוכנית שיווק שתסייע 'להוציא את העצם מהגרון'.
כולל טיפים ליישום השיטה באמצעות AI.
בכל תהליך ייעוץ שאני מקיימת, לאחר שלב ההיכרות אני שואלת את המנהל.ת או היזמ.ת מה גוזל ממנו הכי הרבה אנרגיה בהתנהלות העסקית. באופן לא מפתיע, "השיווק" מנצח בפער בתחרות הזו, כעצם בגרון של רבים מאיתנו.
פרקטיקה פשוטה וממוקדת שאני מיישמת עם לקוחותי ליצירת תכנית שיווק ב 4 שלבים פשוטים :
התהליך קצר. ממוקד מאוד והוא מוביל אותנו הישר למסרים השיווקיים המדויקים ועוד תובנות חשובות ינחתו עלינו בדרך.
אלה הם שלביה: אותם אני פורטת בהרצאה דינמית.
זום אאוט מאפשר פירוק והרכבה מחדש של השירות או המוצר שאנחנו מציעים. מבחינת פניה ישירה לקהלי היעד שלנו וניסוח המענה שאנו מציעים עבורם.
מכאן השיווק לא יגזול מאיתנו אנרגיה אלא ישתמש באנרגיה שלנו כדי להניע את האלגוריתם.
הצ'אט מאפשר לנו לראות את הנוכחות הדיגיטלית שלנו כמו גם כיצד המסרים השווקים שלנו מתפרשים.
נקיים שיחה עם הצ'אט שהגדרתה היא ניסוח תכנית לאסטרטגיית שיווק הפרקטיקה שמדגישה את ערכי המוצר והתאמתם לקהלי היעד.
את הידע והניסיון שצברתי
אני מביאה לדרך שלכם כמכפיל כוח
חוסן אישי ליצירת הזדמנויות צמיחה
ההרצאה עוסקת בחוסן אישי במצבי משבר ואיך הם יכולים להפוך להזדמנויות לצמיחה. היא מדברת על ניהול משבר באופן יצירתי, החלטות שצריך לקחת במהלך משבר, מאיפה נשאב החוסן הנדרש, וכיצד פעולות פרקטיות יכולות להשפיע על ההתאוששות והצמיחה מהמשבר. בהרצאה אני משתפת מניסיוני האישי בהתמודדות עם משבר עסקי ומה שלמדתי מהתהליך.
שימור נכסים עסקים כבסיס לצמיחה והתחדשות !
ההרצאה עוסקת בחשיבות של שימור – של לקוחות, רוח הארגון והעובדים – כמטרה עליונה, במיוחד בתקופות משבר. הוא מדגיש את הקלות היחסית של התגייסות בתחילת משבר לעומת האתגר של שמירה על חוסן לטווח הארוך. המאמר מציע רעיונות מעשיים לשימור עובדים, כולל פיתוח תוכנית עבודה הממוקדת באדם, וקידום תרומתם ושייכותם. לגבי שימור לקוחות, הוא מדגיש את החשיבות של מקצועיות ותכנון מובנה, ואף התאמת מוצרים חדשים למציאות הנוכחית. המסר המרכזי הוא ששימור הוא לא רק אסטרטגיה להישרדות, אלא גם מנוע לצמיחה והתחדשות.
רמת הגולן
תל אביב
נווה צדק - תל אביב
נווה צדק - תל אביב
רמת הגולן
תל אביב
נווה צדק - תל אביב
נווה צדק - תל אביב